Užklausos forma

Sutinku gauti termolangai.lt naujienlaiškius su prekių ir paslaugų pasiūlimais
X


Grąžinimo politika

Laba diena, Dėkojame, kad pasirinkote mūsų produktus! Siekdami užtikrinti malonią apsipirkimo patirtį, pateikiame mūsų prekių grąžinimo taisykles: .

1. Grąžinimo terminas - Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo datos, jei prekės nebuvo naudotos, yra nesugadintos ir originalioje pakuotėje. .

2. Grąžinimo sąlygos - Prekės turi būti grąžinamos pilnos komplektacijos, su visais priedais ir dokumentais. - Grąžinamos prekės neturi būti sugadintos ar turėti naudojimo žymių. .

3. Kaip grąžinti prekes? - Susisiekite su mumis el. paštu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ir pateikite užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį. - Gavę jūsų prašymą, pateiksime instrukcijas, kaip grąžinti prekę. - Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota arba pristatyta klaidingai. .

4. Pinigų grąžinimas - Gavę grąžintą prekę ir įsitikinę, kad ji atitinka grąžinimo sąlygas, grąžinsime jums pinigus per 14 darbo dienų nuo raštiško PRAŠYMO GRĄŽINTI PINIGUS UŽ PREKES pateikimo dienos. .



Garantija

1. Garantijos suteikimas - Visoms mūsų parduodamoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo sąskaitos faktūros išrašymo datos.

2. Garantijos taikymo sąlygos - Garantija taikoma tik gamykliniams defektams ar prekių veikimo sutrikimams, atsiradusiems ne dėl netinkamo naudojimo. - Garantija netaikoma, jei: - Prekė buvo pažeista dėl netinkamo naudojimo. - Prekė buvo taisyta nesuderinus su mūsų serviso skyriumi. - Buvo naudojamos netinkamos eksploatacinės medžiagos. - Prekės buvo netinkamai transportuotos asmeniniu transportu. - Prekės buvo netinkamai sumontuotos. - Pardavėjo atstovui atvykus į vietą ir nustačius, kad gaminio defektas atsirado ne dėl gamintojo kaltės, pirkėjas privalo atlyginti gamintojo atstovo patirtas kelionės išlaidas pagal pateiktą sąskaitą faktūrą.

3. Kaip pasinaudoti garantija? - Susisiekite su mumis el. paštu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. arba telefonu +370 633 79989. - Pateikite prekės įsigijimo dokumentą (sąskaitą faktūrą) ir paaiškinkite problemą. - Mes organizuosime prekės patikrą ir, jei defektas bus patvirtintas, suremontuosime prekę arba pakeisime ją nauja.

4. Garantinio remonto terminas - Garantinis remontas ar keitimas atliekamas per 14–30 darbo dienų nuo prekės gavimo.



„Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti:

1. Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt

2. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose

3. Užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS)


Jeigu kilo nesutarimų ar ginčų susijusių su mūsų teikiamomis paslaugomis ar produktais, primename, kad galite kreiptis į vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektus.
Šie subjektai yra kompetentingi spręsti vartojimo ginčus nesikreipiant į teismą.
Daugiau informacijos, įskaitant subjektų pavadinimus, adresus telefono numerius ir el.pašto adresus, rasite čia:

Kontaktai

Ši nuoroda nukreips jus į mūsų svetainės skiltį, kurioje pateikiamas išsamus sąrašas ir kontaktinė informacija.

© 2021 Termo langai. Visos teisės saugomos įstatymo.

Kontaktai